Ungdiabetes Trøndelag arrangerer diapub med ølsmaking for 18-30 år fredag 18. september 2026. I tillegg vil det bli erfaringsutveksling rundt diabetes og alkohol. Arrangementet foregår på Tingvold hotell på Steinkjer, og er videre en del av hotellhelga til Ungdiabetes Trøndelag 19-20. september 2026.
Mer informasjon om diapuben finner du på denne lenka, som også inneholder påmeldingsskjema:
https://forms.gle/xeMLxp6C2AxrvGxS6
Påmeldingsfrist: Tirsdag 18. august
Bindende påmelding!